رونق کسب و کار در زمان فیلترینگ اینستاگرام

رونق کسب و کار در زمان فیلترینگ اینستاگرام

با ورود اپلیکیشن اینستاگرام به دنیای مجازی، بسیاری از ایرانیان کسب و کارهای کوچک و بزرگ خود را از طریق این اپلیکیشن با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند. این موضوع باعث شد تا افراد زیادی بدون داشتن سرمایه اولیه قابل توجه، بتوانند روش های درآمدزایی و کسب وکارهای خانگی خود را به راه اندازند. حال سوال این است که در زمان فیلترینگ اینستاگرام چگونه می توان این کسب و کارها را احیا نمود؟ در واقع، با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست فیلترینگ اینستاگرام تا کی ادامه دارد، به نظر شما بهترین راه برای رونق بخشیدن مجدد به کسب و کارها چیست؟ در یک کلام بهترین جایگزین اینستاگرام برای کسب و کار افراد چه می تواند باشد؟

راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام، اصول خاص خود را دارد. راه یابی یک صفحه اینستاگرام به اکسپلور آن، طی کردن راهی سخت و پرفراز و نشیب نیاز دارد. بنابراین با فیلترینگ اینستاگرام تمامی زحمات صاحبان کسب و کار رو به نابودی رفته است. شاید بهتر بود از همان ابتدا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد نمی چیدید. با این حال، هنوز هم دیر نیست و می توانید از روش های جایگزین برای رونق مجدد کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین جایگزین اینستاگرام برای فروش کالا و خدمات صاحبان کسب و کار چیست.

بهترین جایگزین اینستاگرام در زمان فیلترینگ چیست؟

با قطع اینستاگرام و فیلترینگ آن، مراجعه افراد به گوگل بسیار بیشتر از قبل شده است. به طوری که طرفداران خرید آنلاین کالا و خدمات، برای خرید محصول از صاحبان کسب و کار، همواره در حال جستجو در اینترنت هستند. بنابراین به نظر می رسد که داشتن یک سایت اینترنتی می تواند مشکلات ناشی از فیلترینگ اینستاگرام را برطرف نماید. البته نحوه خرید و فروش در یک سایت اینترنتی با صفحه اینستاگرام قدری متفاوت است.

همان طور که می دانید سیستم رتبه بندی گوگل کمک می کند تا سایت های پربازدید در رتبه های بالای آن قرار گیرند. برای مثال، اگر شخصی به دنبال خرید کفش اسپرت باشد و عبارت “خرید کفش اسپرت” را جستجو کند، سایت های فروشنده کفش اسپرت با بیشترین بازدید، در رتبه های اول صفحه نتایج گوگل ظاهر می شوند. حال دیگر انتخاب با کاربر است که محصول کدام یک از این سایت ها را پسندیده و خریداری نماید.

بخش مهمی از قدرت یک سایت برای ظاهر شدن در صفحه اول گوگل، به سئوی آن بستگی دارد. سئو مجموعه ای از ترفندها است که قدرت و توانایی سایت را برای غلبه بر رقبا بالا می برد. کیفیت محتوا، ویژگی های فنی سایت و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت، اصلی ترین فاکتورها در بهینه سازی سئوی سایت خواهند بود. سئوی سایت بسته به نوع سایت نیز متفاوت است. یک سایت می تواند فروشگاهی، آموزشی یا خدماتی باشد. یک سئوکار حرفه ای، روش های مناسبی را برای سئوی این نوع سایت ها اعمال خواهد کرد.

برای طراحی سایت با سئوی عالی چه باید کرد؟

برای طراحی سایت با سئوی عالی چه باید کرد؟

پیش از این اشاره کردیم که در زمان فیلترینگ اینستاگرام، یک سایت حرفه ای بهترین جایگزین برای اینستاگرام است. این روش حتی با اجرای طرح صیانت نیز می تواند به شما در خرید و فروش محصولات کمک نماید. حال سوال این است که برای طراحی سایت چه باید کرد. در ادامه به مراحل طراحی و ساخت سایت اشاره خواهیم کرد.

طراحی قالب سایت

طراحی و ساخت سایت در زمان فیلترینگ اینستاگرام، مراحل تخصصی خود را دارد که باید به ترتیب طی شوند. برای ساخت وب سایت می توان از سامانه های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد. طراحی وب سایت با این گونه سامانه ها، بسیار ساده خواهد بود. زیرا قالب های آماده ای در این سامانه ها در نظر گرفته شده اند که چارچوب اولیه وبسایت شما را تشکیل می دهند.

تولید محتوای باکیفیت برای وبسایت

آنچه در طراحی و ساخت سایت اهمیت بسیاری دارد، تولید محتوای با کیفیت است. اتفاقا بخش عمده ای از هزینه طراحی سایت نیز به همین مورد مربوط می شود. محتواهای یک سایت می تواند به صورت متنی، ویدئویی یا صوتی باشد. نوع محتوا بر اساس نیاز کسب و کار و کارفرما تعیین خواهد شد.

در هر وبسایت قسمتی تحت عنوان وبلاگ طراحی می شود که تمامی مطالب مورد نیاز کاربران در این قسمت بارگذاری می گردند. محتوای تولید شده باید کاربرپسند باشد؛ یعنی کاربر پس از خواندن آن بتواند اطلاعات کافی درباره موضوع مورد نظر خود را به دست آورد. در صورتی که محتوا کیفیت کافی نداشته باشد، گوگل به آن نمره منفی خواهد داد. با این اوصاف، باید تولید محتوای سایت خود را به یک محتوانویس حرفه ای و با تجربه بسپارید. در غیر این صورت، نتیجه رضایت بخشی از وب سایت خود دریافت نخواهید کرد.

سئوی تخصصی سایت

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل، اهمیت بسیاری دارد. در واقع، یک سایت به سئوی هوشمندانه و حرفه ای نیاز دارد. در غیر این صورت، حتی محتوای باکیفیت نیز کاری از پیش نخواهد برد.

هر گونه سهل انگاری یا بی تجربگی در زمینه سئوی سایت می تواند وب سایت شما را به صفحه هایی غیر از صفحه اول گوگل منتقل کند. در چنین شرایطی نمی توانید انتظار فروش محصول یا پیشرفت کسب و کار خود را داشته باشید. به این ترتیب، پیدا کردن یک سئو کار حرفه ای و مجرب که بتواند سایت شما را به رتبه های اول گوگل برساند، دشوار و البته پر هزینه خواهد بود.

آیا بلافاصله پس از طراحی سایت می توان به نتیجه رسید؟

هنگامی که یک سایت از پایه شروع به فعالیت می کند، به حجم بالایی از محتوا نیاز دارد. از سوی دیگر، یک سئوکار به صورت تمام وقت باید بر روی سئوی این سایت تازه متولد شده کار کند. رقابت با رقبای شما در کسب و کارتان، کار سخت و زمانبری است. بنابراین نمی توان ادعا کرد که در مدت زمان کوتاهی بتوان به بازده بالا رسید.

این نکته را در نظر داشته باشید که نتیجه گرفتن از سئوی سایت، مخصوصا در زمان فیلترینگ اینستاگرام، امری زمانبر است. زیرا همه کسانی که به دنبال یک جایگزین برای اینستاگرام هستند، می توانند برای ساخت سایت اقدام نمایند. این موضوع، رقابت بین کسب و کارهای مشابه را بالا می برد. به این ترتیب، نمی توانید تنها طی چند روز، رتبه سایت خود را به رتبه اول گوگل برسانید.

البته تدریجی بودن اثربخشی سئو حتی در حالت عادی و در دوران قبل از فیلترینگ اینستاگرام نیز صدق می کرد. بنابراین اگر کسی چنین وعده ای به شما داد، قطعا از روش هایی استفاده خواهد کرد که گوگل آن ها را نمی پسندد. در نتیجه، در مدت زمان کوتاهی با دریافت یک یا چند جریمه از گوگل، از رتبه اولیه خود هم پایین تر خواهید رفت.

زمانی می توانید بلافاصله پس از قرار دادن محصول خود در سایت، بازده آن را دریافت کنید که بستر فروش محصول از قبل آماده شده باشد. برای مثال، وبسایت دورگو به دلیل داشتن سئوی قدرتمند در زمینه کسب و کارهای مختلف، می تواند زمینه فروش محصولات شما را فراهم سازد؛ بدون آن که نیازی به طراحی وبسایت یا تولید محتوا داشته باشید.

هزینه طراحی و ساخت سایت در زمان فیلترینگ اینستاگرام چقدر است؟

طراحی یک سایت از پایه، هزینه زیادی نیاز دارد. برای طراحی سایت لازم است در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کارتان، محتوای متنی و غیرمتنی تولید کنید. تولید محتوای متنی به نویسنده ماهر و کاربلد نیاز دارد. از آن جا که در ابتدای کار باید حجم بالایی از محتوا تولید شود، بنابراین لازم است چند نویسنده برای این کار استخدام نمایید. پس باید شرایط پرداخت حقوق این نویسندگان را داشته باشید.

یک سئوکار حرفه ای نیز باید بتواند بر اساس کلمات کلیدی پرکاربرد در حوزه کسب و کار شما، سئوی سایتتان را بهینه سازی کند. این مساله به وقت، انرژی و مهارت بالایی نیاز دارد. بنابراین علاوه بر نویسندگان، باید توانایی پرداخت حقوق یک سئوکار ماهر را نیز داشته باشید. با توجه به توضیحات ارائه شده، هزینه طراحی وبسایت نسبتا بالا است. رسیدگی به این شرایط، بخصوص برای کسب و کارهای کوچک و افرادی که قدرت و سرمایه زیادی ندارند، دشوار خواهد بود.

اما یک راه جایگزین برای حل این مشکل وجود دارد. صاحبان کسب و کار می توانند فروش کالا و خدمات خود را به یک سایت فروشگاهی حرفه ای مانند وب سایت دورگو واگذار کنند. سایت دورگو از طریق تولید محتوای باکیفیت و سئوی هوشمندانه می تواند بستر مناسبی برای فروش کالا و خدمات شما در زمان فیلترینگ اینستاگرام فراهم آورد. بنابراین حتی اگر مشخص نباشد که فیلترینگ اینستاگرام تا کی ادامه دارد، شما می توانید کسب و کار خود را احیا کرده و رونق بخشید. دورگو یک سایت داخلی است و بنابراین حتی در زمان ملی شدن اینترنت نیز شما می توانید کالا و خدمات خود را از طریق آن به فروش برسانید.

مزایای فروش کالا و خدمات در دورگو در زمان فیلترینگ اینستاگرام چیست؟

فروش کالا و خدمات در زمان فیلترینگ اینستاگرام به یک معضل برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. فروش محصول از طریق سایت دورگو مزایایی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت که در ادامه به آن ها می پردازیم.

فروش کالا و خدمات در دورگو

برخورداری از محتوا و سئوی حرفه ای

دورگو از سایت های پربازدیدی است که در زمینه فروش انواع کالا و خدمات فعالیت دارد. این وبسایت با بهره مندی از تیم حرفه ای در زمینه تولید محتوا و سئوی وبسایت توانسته است امتیاز بالایی از ربات های گوگل دریافت نماید. به همین دلیل، افرادی که توانایی پرداخت هزینه طراحی سایت را نداشته و یا به هر دلیلی قصد انجام این کار را ندارند، می توانند محصول خود، شامل کالا و خدمات را در سایت دورگو به فروش برسانند.

ترافیک بالای سایت دورگو

وبسایت دورگو یک سایت رسمی برای اعطای تخفیف به هنگام خریدهای آنلاین است. از آن جایی که همه افراد به دنبال خرید با تخفیف هستند، بنابراین تعداد بازدید این سایت در شبانه روز بالا است. همین مساله کمک می کند تا امکان مشاهده محصولات شما بیشتر از سایت های معمولی فراهم شود.

امکان فعالیت در زمان فیلترینگ اینستاگرام و اجرای طرح صیانت

فعالیت اصلی وبسایت دورگو در داخل ایران است. بنابراین در صورت اجرای طرح صیانت و ملی شدن اینترنت نیز خطر فیلتر شدن مانند فیلترینگ اینستاگرام وجود ندارد. در نتیجه بدون نگرانی می توانید به فروش کالا و خدمات خود بپردازید. البته در صورت رفع فیلترینگ اینستاگرام نیز می توانید همچنان به فعالیت خود در این وبسایت ادامه دهید.

خودکفا بودن فعالیت های سایت

یکی از مهم ترین مزایای ثبت محصول در دورگو، عدم نیاز به تولید محتوا توسط صاحبان کسب و کار است. در واقع، تیم دورگو پس از ارائه مشاوره به کارفرمایان، عمده فروشان و خرده فروشان و وارد کنندگان و عقد قرارداد، تمامی امور مربوط به تولید محتوا و سئوی سایت را به صورت خودجوش انجام خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این وبسایت تماس حاصل نمایید.

ایجاد شرایط فروش بیشتر از صفحه اینستاگرام

در بسیاری از موارد، مخصوصا در مورد کسب و کارهای خانگی کوچک، صفحه اینستاگرام مربوطه، حتی قبل از فیلترینگ اینستاگرام، رونق چندانی نداشته است. به طوری که تعداد دنبال کنندگان این نوع صفحات از 1000 فالوئر تجاوز نمی کرده است. علت این مساله می تواند به عواملی مانند عدم آشنایی صاحب صفحه با قوانین اینستاگرام یا نداشتن سواد کافی مربوط شود.

اما با درج محصولات خود در سایت دورگو، در واقع کسب و کار خود را به یک تیم حرفه ای می سپارید. در نتیجه، سایت دورگو می تواند نسبت به صفحه اینستاگرام شما پررونق تر باشد.

امکان درج آگهی ثبت تبلیغات در دورگو

تبلیغ و ثبت محصول در سایت دورگو نسبت به بسیاری از روش های دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات کلیکی یا ایمیل مارکتینگ بازده بالاتری دارد. از طرفی، با توجه به این که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین اینستاگرامی در حد کسب و کار خانگی و کوچک هستند، بنابراین امکان صرف هزینه زیاد برای روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد. به این ترتیب، با درج و فروش محصول در دورگو، با صرف هزینه کمتر می توانید به سوددهی برسید.

امکان اجرای طرح تخفیف گروهی

برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ از طریق صفحه های اینستاگرام قابل اجرا نبوده یا چندان راحت نیستند. برای مثال، اجرای طرح تخفیف گروهی می تواند تمایل افراد را برای خرید یک محصول بالا ببرد. با قرار دادن محصول خود در سایت دورگو می توانید شرایط تخفیف جمعی را برای خریداران فراهم کنید. این طرح می تواند به تشویق کاربران برای خرید کالا و خدمات شما کمک کند.

تا چه زمانی می توان از سایت دورگو استفاده کرد؟

تا هر زمانی که بخواهید کسب و کار خود را ادامه دهید، (حتی بعد از رفع فیلترینگ اینستاگرام) می توانید از محیط سایت دورگو استفاده کنید. تیم حرفه ای و مجرب دورگو این امکان را به شما می دهند تا کلیه محصولات خود را به صورت مجزا از طریق این سایت در معرض فروش قرار دهید.

نکته دیگری که باید یادآور شویم این است که وبسایت دورگو امکان درج آگهی را برای همه صاحبان کسب و کار در همه شهرها فراهم نموده است. چنانچه به دلیل وجود فیلترینگ اینستاگرام تصمیم به راه اندازی کسب و کار حضوری دارید، می توانید با ثبت آگهی در دورگو، تبلیغات خود را انجام دهید.

چطور می توانیم در سایت دورگو محصول بفروشیم؟

با ثبت یک قرارداد قادر خواهید بود تا از امکانات سایت دورگو به نفع خود استفاده کنید. برای برقراری ارتباط با تیم دورگو می توانید به قسمت تماس با ما در این سایت مراجعه کنید. پس از دریافت مشاوره، این امکان به شما داده می شود تا محصولات خود را در این سایت عرضه نمایید. اگر کسب و کار شما از زمان فیلترینگ اینستاگرام آسیب دیده است، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا